tisdag 3 mars 2009

<3

Jag tror jag är kär....i en person, som är söt tihi.
men jag är nästan säker på att du inte gillar mej D:
för du gillar förmodligen en annan.

Jag tror jag är lite kär, eller kär? jag gillar en person rätt mycket, tror jag, men jag är inte säker.
Ett extremt mobbat inlägg men ändå, ni får stå ut..
Haha.. Imorr´n ska vi simma liksom wiiehie(!) kul man kan ha..
Dessutom ska jag på dans och dramat en timme tidigare så jag hinner inte hem emellan det och skolan.
Det är sådär halvsegt..!
Men mamma har köpt oreokakor till mej, och det är inte alls segt, för det är bara gott MOHAHAHA!
puss&hej leverpastej<3

4 kommentarer:

  1. ohh :O vem e de du e kär i ? :) han gillar säkert dig! :D

    SvaraRadera
  2. HAha nejdu, skulle inte tro det.. :(

    SvaraRadera
  3. Åh gumman, vill du prata om det så vet du var jag finns! <3 Älskar dig, puss & Kram

    SvaraRadera
  4. åh, kära du! tack så mycket!
    Det betyder så mycket att du säger det<3
    Älskar dej med sötnos. puss & kram ;)<3

    SvaraRadera