torsdag 12 februari 2009


Hejsan! Idag är mormor och morfar här! Och de tog med sej semlor till oss!
Senså visade det sej att jag tydligen är släkt med tjejen som spelar Susanna i filmen; I taket lyser stjärnorna, fast på långt håll.
Och så har jag jätte tråkigt och bara sitter här och väntar på att klockan ska bli halv sex så Las Vegas kan börja!
Det är nämligen det jag tittar på nu när One tree hill bara går på söndagar- snyft!
Det sorgligaste av allt är att jag har idétorka just nu när jag har skrivlust så det kliar i fingrarna! :(
Jaja, nu får jag väl släpa mej iväg och vara lite social med m&m!
Hadetbra! puss!

2 kommentarer:

  1. Av morföräldrarna brukar man ofta få reda på att man är släkt med alla möjliga personer :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Haha, jo! så är det!
    kramkram! <3

    SvaraRadera