onsdag 18 februari 2009

HejsanHallå! ;)
Jag hittade en låt sen när jag var liten idag, Russin heter den, asså den äger så fett! :))
Bara för att jag vill så kommer en bit ur texten här;;
Jag e inte rädd för monster,
för e skrämmer inte mej
Ifall de försöker några konster
får de lov å akta sej
Å jag är inte rädd för kottar,
för de säjer aldrig nått
Fast jag är blyg för äppelskrottar
och får hicka utav knott.
Jag e faktiskt rädd för russin,
e're konstigt att förstå?
Jag har träffat flera dussin, och dom var så dumma så!
Dom e små och dom e fula och dom gnäller nästan jämt
Som en skrynklig liten kula
det e klart att man blir skrämd!

Haha, jo den låten lyssnade vi på när jag var liten!
Det är föresten Trolle trafiktroll. Han är förövrigt cool ;)
Jadå!
Men nu så ska jag baka lite kärleksmums.
Kanske lägger upp en bild på det sen!
Puss&kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar